пʼятницю, 22 квітня 2016 р.

Фабрика C&Sa 4 етап

Привіт, привіт!!!
Зачекалися?... Цього разу ФабрикаДекору заставила поламати голову!!! На 4 етапі  пропонують використати кейсінг роботи Віки Бандітки і зробити резист-ефект. І все б нічого, якби в мене були пудри і фен для ембосингу... А що робити, якшо потрібних інструментів нема і банально відштампувати чорним чорнилом фон не хочеться? - тут мізки закипіли і почали шукати вихід з ситуації.  Колись давно я читала, як затонувати фон якщо малюнок основний відштампований і розмальований, так щоб не пошкодити зображення. Для цього треба було покрити малюнок глосі і після висихання можна тонувати фон. Знання - велика сила!!!
От і я скористалася цією хитрістю, але на свій лад. Відштампувала білим чорнилом і фоновими штампами основу кола, потім відштамповки покрила глосі акцентом (ФабрикаДекору), а далі затонувала основу дістресами. Таким чином з'явився маленький об'єм і глянцевий відблиск, що додає родзинки роботі.
Скопіювати роботу Віки, мого кумира, видалось важкою задачею, адже щоб я не робила наблизитись до оригіналу недуже вдавалось... Але спроба - це теж навчання...

 





В роботі використала штамп від Штампи з любов'ю , долучаюсь до галереї;)
Отож, мої експерименти в КАСі продовжуються...

9 коментарів:

  1. Так! Диана! Никаких мне кумиров!))) Эти "кумиры" тоже не шедеврами начинали свой КАС путь,так что даже не вздумай больше меня так называть))))
    У тебя получилась очень хорошая работа! Если захочешь пару советов по этой работе -буду рада помочь. Без приглашения я с советами не лезу)))))
    А так ты молодец!
    Я желаю тебе удачи в проекте!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Совет, конечно же хочу!!! Ведь надо учится на ошибках;)

      Видалити
    2. Тогда вот- визуально хочется звездочки,которые желтые, сделать ИЛИ ярче, ИЛИ больше. Они нежные пастельные и немного сливаются со звездами на фоне. Чтобы они стали акцентом, их хочется или ярче, или крупнее. Они по размеру фактически такие же, как на фоне. Поэтому немного сливаются. Но это как бы не принципиально (на вкус и цвет,как говорится). Но раз ты не отказалась от моих 5копеек,то я их озвучила)

      Видалити
    3. Самое интересное, что изначально я звездочки сделала ярче, но подумала что они будут неочень гармонично смотреться с нежным фоном))) иногда первый вариант является более правильным, интуицию не послушала, а включила мозги)))

      Видалити
    4. На время творчества мозги нам нужно отключать))))

      Видалити
  2. А мне очень нравится открыточка!
    И отличная идея использовать глосси для резиста!
    Спасибо от Фабрики декору!

    ВідповістиВидалити
  3. И мне нравится работа! Очень здорово получилось. Нежно!
    Вика всё уже подсказала, а я скажу спасибо:)
    Спасибо от Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
  4. Как классно ты вышла из ситуации)) И так ровненько обвела тоненькие звезды, у меня б точно рука дрогнула и вся открытка была б покрыта глосси)))

    ВідповістиВидалити